Witajcie kochani!



Dla nikogo nie będzie zaskoczeniem, jeżeli napiszę, że czas najwyższy powitać astronomiczną jesień. Jedni ją uwielbiają, inni nienawidzą. Ja osobiście jestem ciepłolubna, więc jak jesień - to tylko nasza piękna, złota. Na samą myśl o tym, że następstwem jesieni będzie zima od razu robi mi się zimno. 

Temperatury znacznie spadły. Niestety trzeba pożegnać się z latem (do zobaczenia za rok!) i wyciągnąć z szafy grube swetrzyska, płaszcze, szale. Tak też zrobiłam i niestety myśl, że każdego dnia trzeba będzie nakładać kilka warstw ubrań nie napawa mnie optymizmem, dlatego cieszę się, że mam w swojej garderobie elementy, które noszę z przyjemnością. Jednym z nich jest płaszcz typu oversize. Z tym krojem jest stosunkowo łatwo przesadzić, dlatego szczęśliwa, że pasuje na mnie idealnie. Rękawy, biust, długość, a w pasie jest luźny - o to chodzi. Pełna swoboda ruchów i tuszowanie niedoskonałości, które niemalże każda z nas ma.. 

Drugim elementem, który gości u mnie co roku, jest bez wątpienia szal w kratkę. Kratka chyba nigdy nie wyjdzie z mody. Czy to na spódniczkach, szalach, czy właśnie koszulach, które ponownie wracają do łask. :)

Przedstawiam Wam moją propozycję na jesień, dajcie znac co o niej myślicie. :)



   Płaszcz - TUTAJ! || Szalik, Spodnie - NN || Sweter - TUTAJ! || Buty - Allegro


















__________________________________________________________________________
Przypominam o trwającym do 19.10.14r. rozdaniu, w którym do wygrania 100$ na zakupy w sklepie Sheinside! 
Zgłaszać się można na facebooku - TUTAJ!
lub poprzez bloga - TUTAJ! 


SHARE 35 comments

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

  1. Bardzo ładny zestaw, super wyglądasz !
    Pasuje Ci czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz przepiękny kolor włosów, czy to farba? :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny płaszczyk i szalik :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajni wyszłaś na zdjęciach :) Uwielbiam takie kraciaste wzory, ten szalik to mój faworyt ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny płaszczyk i buty. Ogólnie bardzo fajna stylizacja ^^
    Bardzo podoba mi się kolor Twoich włosów. Używasz farby albo rozjaśniacz czy to Twój naturalny kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farba, ale naturalny też mam blond, tylko nieco ciemniejszy. ;)

      Usuń
  6. Wspaniale wyglądasz. Z resztą jak zawsze! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz:) Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście uwielbiam jesień, nawet wolę jak jest troszkę chłodniej :)
    Sweterek totalnie mnie urzekł ♥

    Pozdrawiam,
    http://queen-of-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo no widzisz. :D
      Są osoby, które np. nie znoszą lata, a kochają zimę (ja do nich nie należę :D) :P

      Usuń
  9. Cudowne włosy masz! :)
    Jesli chodzi o stylizacje to wydaje mi sie, ze torebka wszystko psuje..

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniale wyglądasz, szal jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super szal ;) Bardzo ładnie go połaczyłaś z resztą ubioru ;)
    Dodaję do ulubionych, bardzo fajne posty napewno będę zaglądać ;)

    Pozdrawiam
    http://beautybysandramagdaleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ale masz niesamowicie sympatyczną twarz! a jeśli chodzi o stylizacje, genialna uwielbiam ten płaszczyk :3

    obserwacja za obserwacje?
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny szal, idealnie tu pasuje :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten szalik jest świetny:) propozycja mi się bardzo podoba;*

    OdpowiedzUsuń
  16. ja już tęsknie za naszym latem... Pięknie Ci w czerwieni! Nie podoba mi się jednak krój płaszcza, za to wzór - idealny :)

    zapraszam też do mnie www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super to wygląda:) Zauważyłam twoje przedługie pazurki *_*
    Pozdrawiam,Roxana.

    http://roxa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny ten płaszcz!
    http://kiasob.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. mega soczysta czerwien dodaje ci uroku;] a szal bombowy idealny na jesienne chlody

    masz ochote wpadnij http://nattalja.blogspot.com/2014/09/smakowac-bede-cie.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz bardzo ładne oczka:) Świetny blog;)
    pozdrawiam:)
    http://my-life-my-dreams-my-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super stylizacja , sweter wygląda na ciepły i taki wygodny :D !
    maadamm.blogspot.com ;) !

    OdpowiedzUsuń
  22. Szukam dokładnie takiego szalika. W nasyconym kolorze, maxi i za pewne bardzo cieplutki. Chętnie przygarnę jeśli chciałabyś go odsprzedać:) Pozdrawiam , Meg:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie zestawienia:) A i tu może propozycje od https://www.milagro-store.pl was zainteresują? Można znaleźć tu wiele świetnych ciuchów.v

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie, jeżeli pozostawisz ślad w postaci komentarza, obserwacji.

Wszelkie chamskie, obraźliwe komentarze będą kasowane.
PAMIĘTAJ: W INTERNECIE NIE JESTEŚ ANONIMOWY.

© Kwintesencja kobiecości w jednym miejscu.. Paulina Młodzik